Igaunijas mediju ombuds: esmu kā buferis

2015.12.22 10:38 autors: Gunta Kūla Autors

Gunta Kūla

LU SZF komunikācijas studiju bakalaura programmas 3.kursa studente


Gunta Kūla

LU SZF komunikācijas studiju bakalaura programmas 3.kursa studente


Autora pēdējie raksti
Ir ļoti svarīgi, ka sabiedriskajos medijos ir mediju ombuds, jo sabiedrība izdara lielu spiedienu uz sabiedriskajiem medijiem. „Ombudam jābūt kā buferim, kas samazina šo spriedzi, jo nodokļu maksātājiem ir lielas gaidas attiecībā uz to, ko viņi sagaida no sabiedriskajiem medijiem,” tā savu darbu raksturo Igaunijas Sabiedriskās raidorganizācijas mediju ētikas ombuds, Ziņu ombuda organizācijas prezidents Tarmu Tammerks.

MŪSLAIKI

Praktiskās ētikas centra diskusija: tikumība mūsdienās
Tikumiskais un vērtību kritērijs bieži vien izpaliek sabiedrības un mediju dienaskārtībā, prevalē princips – kas na ...

MŪSLAIKI

Vai pagaidīsim līdz tiesas spriedumam?
Par tiesību un morāles attiecībām, tā Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Praktiskās ētikas centra di ...

MEDIJU KRUSTCELES

Praktiskās ētikas centra diskusijā secina- žurnālistikā par maz ideālisma
„Žurnālists: provokators vai neitrāls atspoguļotājs” - sarunu par šādu tēmu nesen rīkoja Latvijas Universitātes Soc ...

MŪSLAIKI

Zolitūdes traģēdija un izlīgums
Zolitūdes traģēdijas gadījumā jēdziens „izlīgums” ir pamatots, taču jāizpilda pamatnosacījumi, lai sabiedrība varēt ...

MŪSLAIKI

Vai rakstāt interneta komentārus?
Nereti interneta portāli kļūst par vietnēm, kur var izpausties un savstarpēji strīdēties visplašākais mediju patērē ...

MEDIJU KRUSTCELES

If it bleeds, it leads?
Slepkavības, izvarošanas, zādzības. Asins traipi, asaras, roku dzelži. Vai drīkst rādīt izvarošanas upurus? Vai bez ...

ARHĪVS

Žurnālista profesijas būtība – kalpot cilvēkiem

Reiz piedzīvoju ētisku dilemmu. Avīzes redakcija uzdeva veidot rakstu par kori, kurā pati dziedu. Nolēmu, ka nepiec ...

Morālā dilemma izvēlēties vispareizāko lēmumu

Portālā ss.lv atrodu darba sludinājumu, kurā kompānija meklē asistentu komunikācijā ar tās klientiem. Aizejot uz pā ...(2)

Darbdienas ētika jeb Kā kļūt neatzītam?

Kuram žurnālistam, reklāmas veidotājam vai SA speciālistam negribētos būt atzītam, pazītam, ievērotam? Kuram negrib ...