Helovīns Latvijā ir „uz palikšanu”

2014.10.30 17:22 autors: Mansmedijs.lv Autors

Mansmedijs.lv



Mansmedijs.lv

Helovīna svinēšana Latvijā mūsdienās ir neatņemama sociālās realitātes sastāvdaļa un šie svētki tiks svinēti arī turpmāk. Helovīna svētku nostiprināšanos Latvijā ir veicinājusi globalizācija, komercializācija, digitālās tehnoloģijas, mediji, Rietumu kultūras un popkultūras izplatīšanās. Helovīna svinēšana vairāk aktuāla pilsētās, urbanizētā vidē, kur ir iespējas patērēt, pirkt. To galvenokārt svin bērni un jaunieši, ...

MŪSLAIKI

Komunikācijai tviterī jābūt ar pievienoto vērtību
Par jaunu ieņēmumu veidu nākamajos gados kļūs klientu radītā reklāma, uzskata Kriss Brogans (Chris Brogan) no ASV – ...

LABORATORIJA

Grāmatas, bez kurām varam, bet negribam dzīvot
Veiksmīgu zīmola konceptu iezīmē četri līmeņi – funkcionālais, sociālais, mentālais un dvēseliskais līmenis. Visi š ...

LABORATORIJA

Calvin Klein – provokatīvi seksuālais zīmols
Zīmola Calvin Klein dizainu vienlaikus raksturo vienkāršība, tīras, nepārspīlētas līnijas, ikdienišķums un izsmalci ...

LABORATORIJA

Lētāks = labāks?
Jau vairāku gadu garumā patērētāji Latvijā saskaras ar privāto preču zīmēm – veikalu ķēdes piedāvā iegādāties dažād ...(1)

LABORATORIJA

Zīmola identitāte: „Austrian Airlines” piemērs
Pavisam īsi, izmantojot konceptuālās saplūšanas teorijas, organizācijas identitātes dinamikas modeļa, kā arī Deivid ...(2)

LABORATORIJA

Bērni – patērēšanas aģenti
Mūsdienās bērniem vairs nav raksturīga mīņāšanās gar saldumu plauktiem un lūgšanās māmiņai kaut ko nopirkt. Gluži p ...