Videostāstos cenšas izskaidrot Latviju

Foto - ekrānšāviņš, latvia.eu

2014.05.07 15:45 autors: Maija Kuzņecova Autors Elīne Štāle Autors

Maija Kuzņecova

LU SZF komunikācijas studiju bakalaura programmas studente


Elīne Štāle

LU SZF komunikācijas studiju bakalaura programmas studente

Elīne Štāle

LU SZF komunikācijas studiju bakalaura programmas studente
Autora pēdējie raksti
Ar videoklipu sēriju “Latvijas stāsti” Latvijas Institūts cenšas izskaidrot Latviju un radīt tās pozitīvu atpazīstamību. Kampaņa pievērš uzmanību ar savu oriģinālo pieeju, bet, cik veiksmīga un pārdomāta tā ir, lūdzām vērtēt sabiedrisko attiecību un reklāmas speciālistiem un arī Rīgas iedzīvotājiem.

LABORATORIJA

Sociāls process, nevis tomātu pirkšana tirgū
Decembrī kaislības ap partiju priekšvēlēšanu kampaņām noklusušas. Publiski izskanējusi informācija, cik partijām iz ...

MŪSLAIKI

Par kopīgā intelekta radīšanu
Pēdējā laikā nozares speciālistus un tās interesentus ir nodarbinājusi doma, kā tad top nākamā reklāmistu, sabiedri ...

MŪSLAIKI

Jauns priekšstats par reklāmas nozari
Kā lielākajai daļai trešā kursa reklāmas studentu, arī mana prakse ir noslēgusies. Pēc pārrunām ar reklāmas aģentūr ...

LABORATORIJA

Humora ienākšana reklāmā
Attieksme pret humoru reklāmās vienmēr bijusi dažāda. Laika gaitā šī attieksme ir vairākkārt mainījusies, mainoties ...(1)

LABORATORIJA

Vai auditorija spēj atkodēt vides reklāmu ziņojumus?
Viens no veidiem, kā reklamēt produktu vai pakalpojumu, ir izmantot vides reklāmu ar tās daudzveidīgajām iespējām – ...(1)

LABORATORIJA

Izstrādāti vienoti noteikumi reklāmas izvietošanai pašvaldībās
16. septembrī izskatīšanai Saeimas komisijā nodoti Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas (RAPLM) iz ...

ARHĪVS

Ielūgumi, sarkanai paklājs, āfterpārtijs - prakse Golden Hammer

Golden Hammer nav tikai Internacionālās reklāmas festivāls vien. Tā ir saspringta gatavošanās, ideju noslīpēšana lī ...(1)

Vai krīze reklāmas tirgū jau beigusies?

Pretstatā klusumam reklāmas tirgū 2009. gadā, 2010. gada I ceturksnis ir bijis skaļāks. Tie uzņēmumi, kas ir spējuš ...(1)

Latvijas reklāmas vide 2010. gada pirmajā ceturksnī

Reklāmas tirgus Latvijā jāprot analizēt kontekstuāli ar ekonomikas indikatoriem visā pasaulē kopumā un atsevišķi La ...