Mednis: Hesburger kļūdījās, bet tā zīmols necietīs

Foto - Edijs Pālēns/ LETA

2013.03.08 12:43



Uzņēmums Hesburger izsauc tvitera lietotāju dusmas, draudot vērsties tiesībsargājošajās iestādēs par dalīšanos ar izmainīto kompānijas logo Horseburger, kas radīja asociācijas ar zirga gaļas skandālu. Kā reaģēja tvitera lietotāji un kā notikušo komentē sabiedrisko attiecību un jauno mediju eksperti?

Par to LU SZF komunikācijas studiju bakalaura programmas studentu Juritas Mikovičas un Elvija Ozoliņa sižetā.


draugiem.lv   facebook.com    twitter.com Bookmark and Share

CITI RAKSTI SADAĻĀ "Sabiedriskās attiecības"

Pirmā pieredze attiecībās. Sabiedriskajās attiecībās

Kā sabiedrisko attiecību studenti prot lietot praksē savas teorētiskās zināšanas? To noskaidrot bija mēr ...

Projektu birža. Sony dieva vēstījums

Kādā 2. maija rītā, kad LU SZF sabiedrisko attiecību moduļa studenti bija ceļā uz fakultāti, arī es, nev ...

Projektu biržā uzsit pirmos punus

Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes komunikācijas zinātnes 2.kursa studenti pasniedzējas I ...

Mednis: Hesburger kļūdījās, bet tā zīmols necietīs

Uzņēmums Hesburger izsauc tvitera lietotāju dusmas, draudot vērsties tiesībsargājošajās iestādēs par dal ...

Kā studenti vērtē Swedbank komunikāciju?

Komunikācijas eksperti jau pauduši viedokļus par Swebank komunikāciju laikā, kad Latvijas iedzīvotāji n ...

Modes profesija ar "garoziņu"

Gribēju būt sava laika pavēlniece. Tā izšķiršanos par labu sabiedriskajām attiecībām komentē Signe Reinh ...